سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنعت

دستگاه فیدر گریزلی کار باردهی و تغذیه سنگ شکن هایی مانند سنگ شکن فکی , سنگ شکن ژیراتوری و غیره را انجام می دهد. در این فیدرها نیروی محرکه را از دینام توسط فولی و یا گاردان ها به فنرها منتقل می شود و موجب لرزش بدنه می شود که این لرزش ها به خروج بار از فیدر کمک می کند.

فیدر گریزلی موجب می شود که بار به یکباره وارد فک نشود و بار به صورت تدریجی وارد شود تا فک به اصطلاح قفل نشود.این کار راندمان دستگاه ها را به طور چشمگیری افزایش می دهد. این دستگاه نقش ویژه ای در تولید دارد و با استفاده از آن سرعت تولید نیز بسیار افزایش پیدا می کند.

استفاده از فیدر باعث می شود که مصرف برق ناشی از شک های وارده به دستگاه ها و سیستم برق رسانی به دلیل افزایش بار که معمولا توسط لودر ایجاد می شود کاهش پیدا می کند. این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه های ناشی از استهلاک قطعات و یا تابلوی برق می شود.

استفاده از فیدرها استفاده از نیروی انسانی را کاهش می دهد و در برخی موارد حذف می کند. فیدر ها در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند. به دلیل این تنوع و کاربردهای متفاوت آن ها فیدرها نیز در حجم ها و ظرفیت های مختلف تولید می شود.

یکی از انواع این فیدرها فیدر گریزلی است. فیدرهای گریزلی دارای مشخصات و ویژگی هایی هستند که ما در این جا با تعدادی از آن ها آشنا می شویم :

  • فیدر گریزلی کار تغذیه خطوطی که به صورت سیستماتیک طراحی شده اند و این قابلیت را دارند که دریچه خروجی آن ها را تنظیم کرد. این قابلیت باعث می شود که بتوان با تنظیم دریچه ابعاد محصول را تنظیم کرد.
  • فیدرهای گریزلی جایگزین های مناسبی برای فیدرهای زنجیری و فیدرهای شاطونی در کارخانه های معادن و سیمان هستند.
  • این فیدرها دارای سیلوهای با ظرفیت بالا هستند.
  • در این فیدرها از ورق های فولادی ضد سایش دربدنه و سینی های کف استفاده شده است.
  • این فیدرها دارای سیستم تنظیم دامنه ارتعاش هستند تا ظرفیت بار توسط دو شفت فولادی لنگ تعیین شوند.
  • فیدرها این توانایی را دارند که بار ورودی را از لحاظ ابعاد و اندازه متناسب با دستگاه ها جداسازی کنند. این کار استهلاک دستگاه ها را کاهش می دهد و باعث افزایش عمر آن ها می شود.